Grafické know-how Paranomázie

04/01/08
V polovině devadesátých letech ještě počítače moc nefrčely. Natož pak Photoshop! To slovo evokovalo maximálně název provozovny, kde vám do dvou dnů udělali fotku na občanku. A tak jsme pro účely propagace Paranomázie vytvořili vlastní grafický program. Vlastně to byla spíš taková grafická sada. Obsahovala templejt s logem, nůžky, fixy a bílou lepicí pastu. Templejt s logem vidíte na obrázku. (To logo jsem vlastnoručně maloval černou fixou a povedlo se mi to na první pokus! Ve fontu se odráží drsnost humoru rádia Paranomázie!)
Do černého rámečku jsme vždycky nalepili potřebné sdělení a běželi s tím do menzy, kde nám to ve studentském centru namnožili na kopírce. Pak už stačilo jen přišpendlit plakáty ve formátu A4 na cca 10 nástěnek v menze, na kolejích a ve škole a reklamní kampaň byla na světě! Reklamku ani mediálku jsme k tomu nepotřebovali. Vyrobit tomu tenkrát atraktivní package, nazvat tu sadu třeba Paranoshop a prodat ji do Silicon Valley, kde jsme mohli dneska bejt! :-)
Vazelína

Žádné komentáře:

 
TOPlist